Czy przechodziłeś kiedyś ulicami wielkiego miasta, zastanawiając się, co tak naprawdę przyciąga Twoją uwagę? Pewnie byli to inni przechodnie, ciekawe dekoracje na balkonach kamienic, ale także bardziej lub mniej kontrowersyjne reklamy na bannerach. Okazuje się, że tzw. największą siłę przyciągania mają właśnie reklamy świetlne – migając animacje, jaskrawe litery oraz inne ciekawe efekty wizualne.
O skuteczności reklam w formie bannerów świetlnych przekonało się już niejedne przedsiębiorstwo. W końcu taka reklama realnie oddziałuje na odbiorcę. Dlaczego jeszcze warto zainwestować w tego typu konstrukcje? Poniżej prezentujemy Wam kilka naszych argumentów.

Taką reklamę zapamiętasz naprawdę na długo
Dla wielu reklamy świetlne stają się prawdziwym symbolem kiczu – jaskrawe litery, migoczące i szybko przesuwające się paski ze zdaniami, ale jedno trzeba przyznać. Ten rodzaj reklamy zostanie zapamiętany na długi czas. I podświadomie dana usługa lub produkt będą długo tkwiły w naszej podświadomości.
W przypadku innego rodzaju reklam na ulicach miast najczęściej nie pamiętamy, co się w ogóle na nich znajdowało. Zaskakujące efekty wizualne i mocne podświetlenie to klucz to efektywnej reklamy usługi i produktu.

Nowoczesność i design na miarę XXI wieku
Współczesne przedsiębiorstwo powinno dbać o nowoczesną formę reklamy, która idzie w parze z duchem czasu oraz jest wpierana przez najnowsze osiągnięcia technologiczne. Różnorodność reklam świetlnych oraz naprawdę ciekawe pomysły ich umieszczania w przestrzeni miejskiej zdecydowały o ich powodzeniu i wyróżnianiu się wśród tłumu takich samych lub podobnych ofert.

 

Fot. Pixabay.com

Jedna reklama, wiele możliwości
W ramach jednej reklamy świetlnej istnieje szereg możliwości kreacji i produktu. Decydując się na taką reklamę:
– mamy możliwość stworzenia dowolnego projektu graficznego;
– inwestujemy w prezentację o doskonałej jakości;
– możemy zrealizować wyróżniającą się reklamę w dowolnym rozmiarze;
– zwracamy uwagę dzięki ciekawym animacjom i efektom świetlnym;
– mamy możliwość bieżącego wprowadzania zmian w wyświetlanej reklamie świetlnej;
– samodzielnie dopasujemy interesującą nas stylistykę i kolorystykę, a nawet kształt reklamy.

Podkreślenie prestiżu firmy i reklamowanej usługi
Nie oszukujmy się, nie każde przedsiębiorstwo może pozwolić sobie na promocję usług za pomocą reklamy świetlnej. Jest ona zarezerwowana dla tych, którzy nie boją się innowacyjnych pomysłów, a jednocześnie chcą wydać trochę więcej środków na przyciągnięcie uwagi klienta niż konkurencja.
Reklama świetlna wpływa na prestiż firmy oraz reklamowanej usługi lub produktu.

Wydajność, trwałość i bezpieczeństwo w ramach reklamy świetlnej
Sam banner świetlny funkcjonuje dzisiaj dzięki technologii LED, która wyróżnia się niskim zużyciem energii elektrycznej. Wyraźne światło pozwala zobaczyć reklamę o każdej porze dnia i nocy bez stosowania dodatkowych i energochłonnych doświetleń.
Reklamy świetlne są nie tylko widoczne z większych lub mniejszych odległości, ale przede wszystkim trwałe. Nie straszne im zamiecie śnieżne, intensywne opady deszczu czy porywisty wiatr.
Banner świetlny po zmontowaniu jest całkowicie bezpieczny dla otoczenia. Żaden element nie jest klejony za pomocą wałka jak w przypadku tradycyjnych tablic reklamowych. Nic więc nagle nie spadnie przechodniom na głowę.

Chcesz w wyrazisty sposób zareklamować swój produkt lub usługę? Dlaczego więc nie korzystać z efektywnych i pewnych rozwiązań, którymi są współczesne reklamy świetlne na ulicach miast.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *